BACK AGAIN

Postad 2013-01-08 | 19:11:46 av Stina Blom
Skolan började i måndags vid 08.30. Skönt? Nej är mitt svar. Det har varit så skönt med lov, inga krav och inga tider att passa. Men ska det bli något av mig så måste jag ju gå till skolan jag kan ju inte bara leva på kärlek tyvärr. Har fått engelska läxa att göra eftersom våran vikarie är störaned och okunnig så måste vi göra det hemma, kul. Annars så är allting bra, jag tränade volleyboll två timmar igår det var första gången på ca.en månad, kul som fasen var det. Jag längtar tills jag får gymkortet så jag kan träna och vara lite hurtig och träningsgalen som min man haha (det kommer aldrig hända). I helgen ska jag tona håret, hatar min hårfärg just nu!! Jag tycker att den är orange men det tycker inte dom jag frågar eller så säger dom bara så för att dom inte vågar säga något annat, haha. Nu ska jag göra den där engelska läxan och sen ska jag äta apelsin. Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0