Svar på kommentar

Postad 2013-02-25 | 07:52:16 av Stina Blom

Fick lite frågor om hur jag bleker tänderna och med vilket märke. Så jag tänkte svara på det nu.

Jag bleker mina tänder med hjälp av en gel. Man går först till tandläkaren för att få en avgjutning av sina tänder som dom sen gör till plast som passar perfekt på dina tänder. När man ska gå och lägga sig så lägger man gelen i "plasttänderna" och sen så sover man med det och tar ut det på morgonen. Jag såg skillnad efter första natten. Det märket jag använder heter Opaleacence. Jag bleker mina tänder hos Forza Dental i Katrineholm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är priset ungefär?

2013-03-12 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0