Dö tråkigt

Postad 2012-10-17 | 20:39:12 av Stina Blom

Tjaaaa, har kommit hem från volleyboll träningen som gick hyfsat. Har hunnit duscha och äta lite sen var det bara att inta pluggläge. Känns inte sådär jätte kul, inte alla faktiskt. Jag hade kunnat använt min tid till något mycket roligare om jag inte gick i skolan. Hmm. Skitsamma, sötnosen Lelle kom hit vid halv fem då jag fixade hennes hår till fotbollsgalan som hon och Davve skulle gå på, hon blev jätte fin. Jag fick choklad av Lelle och tror jag har gått upp typ tjugo kilo för en kartong är snart slut. Japp, hon försöker göda mig... (Tack för chokladen bästa du) Jag saknar Davve massor och vill pussa på han nu, men jag får helt enkelt vänta tills imorgon. Imorgon har vi kemiprov, ska bli sååååååå kul. Nu ska jag fortsätta plugga, puss.


Kommentarer
Postat av: Lelle

Tack för att du fixa mitt hår!!! bästaste Stina :D<3

2012-10-17 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0