White christmas

Postad 2012-11-28 | 22:16:44 av Stina Blom

Har faktiskt beställt en tid till slingning av mitt hår (!!!!!) ska äntligen göra det, det har tagit sin lilla tid haha. Efter den 12 december blir jag ljusare!

Annars då. Jo jag längtar till jul och nyår så mycket. Det ska bli så otroligt mysigt med jul med presenter, mat och personer man älskar, för första gången har jag köpt en julklapp till en pojkvän, det är ju stort det också! Och nyår längtar jag till, framför allt nyårs kyssen, som blir det första för mig (antar att ni är så intresserade av det). Nej nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har vackra tankar... Du är vacker som människa!!

2012-11-29 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0