DREAM ON

Postad 2012-11-24 | 21:01:30 av Stina Blom
Jag vill ha ljus brunt hår, så ni vet.
Denna vecka har varit en bra vecka med ett antal håltimmar, en händelserik hemkunskap(haha) och så har jag träffat älskling ett par gånger. Igår var jag hos honom och åt och sedan tittade vi på film och myste, vid 01.30 kom jag hem tror jag. Ville sova där men det gick icke. Idag har jag varit nere på duveholmsgymnasiet för att få mer koll på programen och nu vet jag att jag SKA gå SA beteende, det blir kanon. Och vid sex mötte jag och Moa upp dom andra tjejerna för lite käk på Rhodos och sedan begav jag mig hemmåt och här halv ligger jag i min säng klockan nio en lördag kväll. Heja mig. Vill fan va med David eller sova, men nej så blir det inte. Skit också. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0