23/1

Postad 2012-01-23 | 20:10:54 av Stina Blom


Ge mig skönheten åt vänster, den åt höger är redan påväg hem till mig, hihi. Nöjd som fan!!! Tänkte bara berätta att min kära vän Moa är hel skön! Har klarat av veckans jobbigaste dag, nu återstår en del novell skrivande och massa plugg, denna helg kommer bli en bra helg. På lördagen åker jag med mina små tjejer som ska tävla och på söndagen vaknar jag upp som 15 bast, hur bra?! & om några få veckor blir det tjejkväll, thumbs up! Puss.

I don't want to be someone who walks away so easily.
I'm here to stay and make the difference that I can make.









Kommentarer
Postat av: moa

haha stina du är bäst <33

2012-01-23 @ 21:20:35
URL: http://moiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0