WITH YOUR BROWN EYES

Postad 2012-08-12 | 13:52:19 av Stina Blom
Inte bloggat på ett tag, har ändå inget intressant att säga (kommentera gärna vad ni vill läsa om). I fredags gick jag hem till David runt 3-4, vi tittade på film, spelade Wii och myste sen så gick vi och käkade på Rhodos, mätt som fan. Och sen gick vi hem till honom igen och tittade på Kroatien-Frankrike i handboll, tyvärr förlorade Kroatien.
 
Jaja, gick hem runt elva och gick och la mig. Vid 8.00 ringde klockan igår morse, då var det bara att gå upp och göra sig i ordning (var på bröllop, vet inte om jag pratat om det tidigare?). Det första kyrk bröllopet jag varit på, det var så fint. Så fina låtar och så fina Annelie och Zvonko var. Efter vigseln åkte vi buss ut till Marmobyn och där var vi (jag och Davve) barnvakt åt deras barn. Och vid elva kom vi hem och då gick vi och la oss och somnade nästan direkt, skapligt trötta efter en dag med fart hela dagen. Nu sitter jag här och ska snart städa så jag får några knop gjorda idag.
 
Om jag ska sammanfatta allt det här, så vill jag gifta mig. Inte nu (lugn älskling, haha) men jag längtar tills jag också får ha en vacker klänning, bli ompysslad av frisör och bli sminkad. Ja allt var det nu innebär, men jag kommer nog vara värsta kontrollfreaket som med allt annat. Haha. Jaja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Moa

hihi Bellas bröllopsklänning från breaking dawn me guustaaa hahah <3

Svar: Haha, jag vet! Så otroligt fin! <3
None None

2012-08-12 @ 14:24:31
URL: http://moaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0