Det kommer annat mellan

Postad 2011-10-14 | 13:56:28 av Stina Blom

Ännu en skolvecka avslutad, alltid lika skönt med fredag(!!!!) Men nu ska jag packa till helgens konfirmationsläger, med ett ganska skönt gäng dårå. Då kanske becko hinner ta lite bilder så jag inte får en sådan bildlös blogg, fyfan vad tråkig blogg jag har. Just nu sitter jag och kikar runt på olika bloggar och titta på den här tjejen som heter Linnéa Åkerbäck, hon tar priset i vackraste bruden. Nu är det packning och till piffning och sedan vidare till kusin clara för att fira hennes åtta år!

Now all your love is wasted?
Then who the hell was I?
Now I'm breaking at the britches
And at the end of all your lines


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad söt du är Stina! Men det är du som är den vackraste bruden här :)!

2011-10-14 @ 17:02:16
URL: http://linneaakerback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0