SATURDAY

Postad 2013-10-05 | 13:36:38 av Stina Blom
Sitter i soffan hos David och ska försöka ta tag i lite plugg, det går sådär just nu. Igår så gymmade jag, var på hud och hår där jag vaxade ögonbrynen m.m och klämde porer. Känner mig som en ny människa haha. Sen så hade jag för första gången på väldigt länge fredags mys med mamma och pappa, det var faktiskt mysigt. Sen drog jag till Davve efter att han spelat match och så la vi oss i sängen och somnade ganska fort. Idag så har Davve kört ben träning med mig, kommer inte kunna gå imorgon kan knappt gå nu. Sen så ska jag laga mat till mamma och pappa eftersom dom har 10 årig bröllop dag, grattis världens bästa föräldrar♥ Och senare på kvällen ska jag ut till strångsjö för lite fest. Men nu ska jag plugga, heeeeeeejdå.

Slänger in en bild på den finaste jag vet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0