Vår

Postad 2013-02-24 | 11:14:44 av Stina Blom

Du är så välkommen vår! Sitter på balkongen och solar ansiktet, ska snart ner och äta min nyttiga glass som jag gjorde igår haha. Igår så vaknade jag och kände mig så jävla ful och tjock så jag gick ut och sprang en halv mil, det gick faktiskt bra med tanke på att det vad cirka ett halvår sen sist. Sen så käkade jag lite och skrev klart novellen på 16 sidor och sen gick jag hem till Davve och käkade och tittade på mello. Väldigt bra helg faktiskt. Idag ska jag ta det lugnt och senare mot kvällen ska jag träna. Just det, jag har inte berättat att jag håller på att bleka tänderna, men nu vet ni det. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur bleker du tänderna? :D

2013-02-24 @ 12:04:07
URL: http://sarahjalmvall.devote.se
Postat av: Anonym

Vilket blekningamedel (märke) använder du för att bleka och är det något du rekommenderar? :) ska bleka men det finns så många olika märken att välja mellan..

2013-02-24 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0