You

Postad 2012-09-20 | 21:06:39 av Stina Blom

Det är cirka fem månader sen jag och min bästa vän blev mer än vänner. Det är det bästa som någonsin hänt mig. Speciellt efter att ha varit kär i honom sen ett år om inte mer tillbaka, men vad gjorde jag inte för vänskapen. Men tillslut så visade han intresse och tittade på mig på ett annat sätt en förut och det var då som jag förstod att han inte bara var min bästa vän utan han var också min pojkvän. Världens finaste och bästa pojkvän. Jag älskar att vakna upp bredvid dig och det första jag ser är antingen din nacke eller ditt ansikte. Så vill jag ha det varje dag, hela livet. Du är mitt allt. Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0