GLAD YOU CAME

Postad 2012-03-26 | 17:43:06 av Stina Blom


Här ekar det nästan, men jag har inte tid med att blogga det ända jag gör är att träna och plugga. Sen lite förklyning på det också! Men i lördags var jag i Uppsala med mamma och pappa och handlade mc-ställ dig mig,mamma och pappa. När jag kom hem duschade jag och sedan drog jag till patricia där tjejerna var och hade lite trevligt till klockan fem. Så jag var sliten som fan, hatar att vara uppe sent (intresse klubben hoppar av glädje) så igår gick jag och la mig 20.00 och somnade fort som fan och vaknade och trodde jag skulle dö, så jävla förkyld så idag har jag varit hemma och nu ska jag plugga lite. Tjaaarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0