DAY 1

Postad 2012-02-21 | 14:14:39 av Stina Blom

1. Jag är alltid glad, med få undantag.
2. Jag älskar mat, all slags mat.
3. Jag är väldigt blyg.
4. Mitt självförtroende är inte speciellt högt, tyvärr.
5. Jag har ett stort shopping behov men är jävligt kräsen.
6. Jag älskar att gå själv ute när det är mörkt.
7. Jag älskar att träna, dock inte på gym då jag måste driva på själv.
8. Skolan är väldigt viktig för mig, jag är as sugen på att lyckas med allt så jag har fria händer att kunna jobba med det jag vill. (vuxen poäng)
9. Jag vill tatuera mig, so badly.
10. Jag förlåter personer för lätt.

Kommentarer
Postat av: annalena

Du är det bästa jag nånsin gjort. Hela du är vacker inifrån och ut.jag älskar dej!!

2012-02-23 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0