20130518

Postad 2013-05-18 | 23:24:52 av Stina Blom

Har inte bloggat på länge för att min app inte har funkat. Lite tråkigt. Men jag har hunnit vara i Sicilien på både mycket gott och ont, har solat, hoppat studsmatta, lekt, myst, varit arg och skrattat. Igår sov jag hos David och idag så har vi varit på stan och jag såg en as fin tröja, vi har lekt med hans syskon och hoppar studsmatta. Från honom så åkte jag till mormor och morfar där jag käkade och sen åkte jag hem.

När jag skulle lägga mig i sängen så lyfte jag på täcken och där låg en present som det stod världens bästa Stina på. När jag öppnade den så låg den fina tröjan där som jag tittat i på stan. Du är bäst på att överraska och tack älskling för tröjan! Du är bäst ❤

Kan tyvärr inte lägga upp bilder för att appen krånglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0