Weekend

Postad 2013-03-10 | 10:42:57 av Stina Blom

I torsdags efter premiären av musikalen så följde jag med David hem, vi käkade kvällsmackor tittade på en film och gick sen och la oss. I fredags så var det sista dagen på musikalveckorna vilken är ganska surt. Men på fredag kväll så kom Davve hem till mig efter sin träning och då hade jag lagat mat åt honom, sen tittade vi på film och myste tills vi somnade och vaknade vid nio och då gjorde jag frukost på sängen åt honom haha. Sen åkte Davvis hem och på kvällen hade vi gäster. Nu sitter jag här i soffan och vaknade för en timme sen ungefär ska äta frukost och sen ut och springa.

Idag har jag och David även varit tillsammans i tio månader ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0