There's only one thing on my mind

Postad 2012-09-21 | 18:14:20 av Stina Blom
Har nyss käkat en stor skål med vindruvor och en mandarin, äter knappt frukt annars men idag var jag sugen. Jaja, en skapligt skön fredag då sista lektionen blev inställd, efter skolan satt jag och pluggade på engelska läxan med David, Andrea, Ludwig och Lelle. Fast vi kom på att den inte gick att göra så då pratade vi lite strunt tills vi satte kurs mot ica efter det skildes jag ifrån min älskling som skulle klippa sig. Nu sitter jag här vid datorn och har kollat runt på bloggar, lyssnat på musik och kollat fina inrednings bilder. Vet inte om jag kommer träffa Davve något ikväll, hoppas på det men han hade läxor att göra tyvärr. Imorgon ska jag locka Bella och Anas hår och sen bär det av till Mathias med barn tillsammans med papi och Ellen där vi ska äta super god mat. På söndag blir det förhoppningsvis en mys dag med David. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0