That's the sound of the police

Postad 2012-05-08 | 16:57:48 av Stina Blom

Har varit på säkerhetsutbildning med alla åttor på söder. Fick veta lite om moppe regler, vi fick även prova köra moppe genom en jävla bana, tur för alla i trafiken att jag inte ska ha moppe säger jag bara... Men så dåligt gick det inte, det fanns dom som ramla med moppen haha. Ska spara pengar och energi till bil istället! Nu ligger jag i sängen och räknar matte, har prov imorgon. Hatar matte ibland och idag suger det. Mina läppar har blivit större, vet inte om jag käkat något som jag inte tål men det ser ju fan ut som om jag har har gjort något med dom, men icke sa nicke. Ikväll är det träning och nu träning på riktigt ska sätta den där jävla salton och göra det hela tiden inte någon gång ibland. Nej nu ska jag fortsätta med matten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0