Somebody that I used to know

Postad 2012-06-27 | 17:29:09 av Stina Blom

Har precis kommit hem, har varit ute och sprungit. Idag sprang jag ungefär hälften av i måndags, det går bara lättare och lättare. Men det var pissvarmt att springa idag, solen stekte. However, inatt sov David här, mysigt. Vi vaknade runt 10 tror jag och låg kvar i sängen och halvsov till halv tolv. Vid två hämtade Patricia mig i sin moppebil, premiär åket. Vi åkte ner på stan och köpte present till Becko och sen käkade vi på C&L. Och nu ligger jag här på golvet och funderar om jag ska köra styrkan som Alex visade. Duschen känns mer lockande. Slänger in en fräsch bild på mig, svettig och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0