SPACE BOUND

Postad 2012-07-12 | 19:32:09 av Stina Blom
Idag har jag rensat garderoben, gjort pizza, sprungit en sväng och letat frisyrer och hårfärger på internet. David har åkt till Danmark, men kommer hem på Söndag. Klarar mig i fyra dagar (förhoppningsvis haha). However, det här med frisyr och hårfärg. Jag har själv lockigt hår, väldigt lockigt, men jag trivs inte i det. Det kan bero på att jag inte har någon speciell frisyr och den jag har nu är inte alls anpassad för att ha lockigt hår. Så jag ska boka tid hos Cia och låta henne klippa till en frisyr liknande Erin Wassons frisyr, ska nog även färga/tona som hon har på bilden. Måste verkligen variera mitt plattande med att ha mitt hår som det är, annars kommer jag inte ha något hår kvar tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0