SHADOW DAYS

Postad 2012-07-31 | 17:36:58 av Stina Blom
Jag skrattar åt mig själv just nu, har ju gått i säkert två veckor och funderat på om jag ska slinga håret. Och i förrgår kom jag fram till att jag ville det. Men nu har jag ändrat mig IGEN, tänker vara tråkig och tona håret mörkbrunt/svart i stället. Så som jag brukar. Det är så jääääävla snyggt. Så nu har jag bestämt att jag är för feg för att göra något nytt. Igår kväll träffade jag Moa, Gabi, Enya, Andrej, Claesson och David vi hängde på sandbäcken haha. Idag tittade jag på film hos David med samma personen och efter Davids träning kommer han hit och myser.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

neeej stina vaffö ? :(

Svar: Jag frågade en frisör och hon sa att det blir jätte jobbigt och dyrt med slingor när man måste fylla på och färga utväxt. Har man en gång börjat är det svårt att ändra sig :(
None None

2012-08-01 @ 12:19:52
URL: http://moaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0