LONG TIME

Postad 2012-07-05 | 12:47:02 av Stina Blom

Är as trött, har varit det i en vecka nu. As tråkigt. Men iallafall, i tisdags sov jag hos älskling. Vi gick ut och gick, tittade på film och myste. Igår gick jag direkt från David till morfar och käkade lunch och sedan iväg till Stallsbacke för lite fotboll med Lelle, Andrea och David, kan ju säga att fotboll inte riktigt är min grej(bara ibland). Och efter det fort hem och bytte om och vidare till Tina och Henrik sen vidare på allsång där Sean Banan spelade, lill kusinen blev helt till sig haha. Nu ska jag antingen ut och springa eller träffa David. Puss.

Jävlar vad jag packar på med infromation, roligt att läsa. Svar; Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0