DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY

Postad 2012-02-17 | 19:08:53 av Stina Blom


Nu är det lov och det känns så obeskrivligt skönt! Har fått reda på att jag ska till Stockholm med brudarna och titta på Justin Biebers konsär (om vi har tur och får tag i biljetter), dom är helt ner kärade i honom förutom jag men jag kanske blir vem vet? Har precis ätit hemmagjord pizza, den slank ner. Har förövrigt haft en as skön dag i skolan, har varit hos doktorn och fått en salva utskriven, äntligen! Och handlat en volleyboll utrustning, nu är jag full utrustad på många plan. Har precis duschat så nu blir det att titta runt lite på olika online shoppar för att se vad jag ska köpa i Stockholm på Onsdag och Fredag ska nämligen dit två gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0