PAPERWEIGHT

Postad 2012-08-29 | 19:40:53 av Stina Blom
Följde med mamma förut och handlade, vi blev sugna på potatisgratäng och grillad kyckling så det åt vi, MUMS. Nu sitter jag här och lyssnar på musik, imorgon har vi sovmorgon och en ganska skön dag. Men på kvällen har jag dubbel träning, känns sådär. För övrigt så väntar jag på att min älskling ska smsa så jag får prata med han lite innan jag ska sova, är dö trött. Brukar inte vara trött, vet inte vad det är med mig. Annars funkar allt bra och är bra. Nu ska jag packa väskan, puss!
 
Can't you feel my heart beat fast? I want this to last. Need you by my  side. Cause everytime we touch, I feel the static. And everytime we  kiss, I reach for the sky. Can't you hear my heart beat so? I can't let  you go. Want you in my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0