I WONT HOLD YOU IF YOU WANT TO GO

Postad 2012-08-02 | 21:20:21 av Stina Blom
08.15 ringde klockan imorse, varför? Jo för att jag skulle säga hejdå och umgås lite med min pojke innan han åkte till Helsingborg på fotbolls cup. (Lycka till hjärtat!) När jag gick ifrån honom käkade jag lite snabbt och sen cyklade jag till Nilla och Tomas för lite poolhäng, men jag glömde bikinin, SMART. Svar nej, svettades som en gris. Sen åkte jag till sanbäcksgården och grillade med konfirmanderna (jag och Lucas, endast typ) haha. Men väl hemma bytte jag om för träning och gav mig ut på på en 5 km runda, cirka dårå. Och tränade lite mage och rumpa när jag kom hem, finns lite att ta i där va. Imorgon kommer tjejerna från klassen hit och grillar och umgås. Och Nea agerar nattsällskap för första gången på typ 7-8 år, mysigt! Jaja, och imorgon ska jag ner på stan för att titta lite på skorna som snart blir mina (WOHO) och köpa lite trosor och annat smått och gott. Plus mat för annars lät väl tjejerna äta mig ur huset... nerå, men för att vara på den säkra sidan. Nu har jag bablat tillräckligt, idag har min mun verkligen gått på max hela dagen. Behöver sova helt enkelt, jaja. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0