Love

Postad 2012-04-15 | 14:34:06 av Stina Blom

Sitter i mitt rum och har precis fixat i ordning lite, pappa är och hämtar en ny byrå till mig. Så just nu ser mitt rum helt fuckat ut, men men. Ska snart käka lunch och sedan ska jag till mormor med mamma och Ellen dom ska klippa sig. Om jag inte räknat helt fel så är det ungefär 6,5 veckor kvar tills vi åker till Spanien, så jävla skönt! Imorgon är det skola också, känns sådär speciellt när första lektionen är bild och sista musik. Ingen bra dag, men förhoppningsvis kommer simkortet till iPhonen så jag kan börja använda den på riktigt, för tillfället har jag två mobiler, vääääldigt opraktiskt. Nu ska jag fortsätta städa, puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0